Rare søkeord

Ja, kjære blogglesere. Mange av dere ender opp her ved å søke på ulike ting på Google, de fleste forklarbare. Noen vil lese tekster om mobbing (eller mer spesifikt en liten tekst om mobbing). Her er det på sin plass å sende dere til Kristin Oudmayer og Den store mobbebloggen.

Andre kommer til bloggen min fordi de søker på kjærlighetsdikt, eller ønsker å oppdage dikt. Jeg leser mye dikt selv, og deler de som treffer meg ekstra mye her på bloggen på tirsdager. Følg med, så blir det plenty av poetisk påfyll (yay! alliterasjon) etterhvert. Jeg skriver også dikt sjøl, og noen av dem deler jeg her på bloggen.

Så er det de søkeordene som er… noe spesielle. gutter i jenteklær, for eksempel, seilerstøvler eller seksuell tounu (Hva nå enn det må være? tout nu, som på fransk? Seksuell helt naken? Revolusjonerende idé. Tror kanskje du kommer lengre med dine søk ved å være litt mer direkte).

Til deg som leiter etter et svensk dovendyr beklager jeg. Tenk at du ikke skulle finne slikt på bloggen min! Det må jeg sporenstreks gjøre noe med! Vel, jeg finner ikke et dovendyr av svensk nasjonalitet, men her er en jeg ikke er helt sikker på hvor kommer fra (men hallo, David Attenborough er med. Fantastiske mannen!):

I tillegg er jeg temmelig sikker på at du kan se en ekte svensk sengångare i denne videoen her, som dessverre ikke kan legges ut på bloggen (disabled embedding by request). Bedre nå?

Til slutt ser jeg at noen har søkt på bokstavkombinasjoner og det kan jeg jo forsåvidt tilby. Om jeg kombinerer dem på passende vis og i rett rekkefølge får du nesten avgjøre selv 😉

Legg igjen en kommentar

