I 2009 har jeg…

  • …holdt liv i ikke mindre enn fem potteplanter.
  • …jogga og hatt glede (!) av det
  • …begynt med, og blitt glad i yoga
  • …mista den ene delen av tre øredobbpar inkl. den ene av yndlingsparet.
  • …klipt meg helt kort for første gang
  • …begynt å skrive igjen
  • …kjøpt gitar og begynt å lære meg å spille
  • …ledd mye
  • …begynt å blogge regelmessig
  • …begynt med Twitter
  • …sett Doctor Who regelmessig og lagd/spist mye god mat sammen med J og L
  • …lest 43 bøker
  • …vært på kino femten ganger
  • …vært på teater to ganger
  • …vært på fire festivaler (TIFF, Bukta, Døgnvill og Ordkalotten) og tre konserter
  • …begynt å studere igjen og likt det
  • …blitt flinkere til å slappe av
  • …skrevet mange færre lister enn jeg har vanligvis gjør på et år. Veier derfor opp for det nå.
  • …skrevet for få brev
  • …kjent på øyeblikkene
  • …savna alle menneskene som enten bor langt borte eller har flytta langt bort iløpet av året


Godt nytt år alle sammen, og takk for det gamle!

5 thoughts on “I 2009 har jeg…

  1. >….og fortsett med det :-)Og så skal jeg lese denne bloggen ganske regelmessig for å finne ut hva du bedriver når du ikke snur døgnet og kvitrer mitt på natta. Du vet at de fleste fulgler sover om natta :-)Prøv om du klarer 52 bøker da. Da går det kanskje ut over dine fem potteplanter, men du kan jo kjøpe plastblomster på Nille.Godt nytt år!mvhVibeke – spindellett

  2. >Hei! Savner deg på Twitter. Tusen takk for hyggelig kommentar – Jeg har vært sykemeldt denne måneden med treningsforbud, så dermed har det blitt mer tid foran skjermen enn til vanlig. Så det meste har sin forklaring. Og nattergalen synger vel om natta får vi håpe (derav navnet?) 😉 Og gjøken, tror jeg. Haha :DI 2010 blir det flere bøker i forbindelse med studier og potteplantene er ganske greie å ha med å gjøre, så de overlever forhåpentligvis det også :DEt riktig godt nytt år til deg også, og velkommen hit til bloggen!

  3. >Åh! Det er så kosleg å lesa sånne års-oppdateringar, syns eg :)Og ellers vil eg berre sei tusen takk for at du følger bloggen min, det betyr utruleg mykje 🙂

Legg igjen en kommentar

