Twitters råd mot en dårlig dag.

Jeg spurte mine følgere på Twitter om hva de gjør når de har en dårlig dag. Rådene var mange og kreative, og jeg tar intet ansvar for eventuelle konsekvenser hvis du velger å følge dem. Her er et lite utvalg av ting som får folk til å føle seg bedre når de har stått opp med feil fot:

  • Sjokolade
  • Ødelegge noen andres dag
  • Gjøre noen andres dag bedre
  • Drikke seg full (Av alt som ikke hjelper er konjakk det beste, hevder noen…)
  • Legge seg under dyna med musikk
  • Se på Fleksnes, Friends eller en god film
  • Kjøpe bøker
  • Pynte seg
  • Te
  • Nyte at du føler deg ille, da blir dagen bedre
  • Være slem på fest
  • God kaffe
  • Høre på gladmusikk
  • Italiensk pizza og Solo-brus
  • Lakris
  • Terry Pratchett

Om noe av det virker er ikke opp til meg å bestemme (selv om jeg holder en knapp på te og bokinnkjøp)… Så vet du det, kjære bloggleser! Men hva er dine råd for regnværsdager?

2 thoughts on “Twitters råd mot en dårlig dag.

  1. >Hm, det kommer vel litt an på hva slags dårlig dag det er. Men som en tommelfingerregel vil jeg si følgende:Dårlig hverdag: Ostesmørbrød og god bok. M.a.o trøstemat for både kropp og sjel. Dårlig dag, med fri dagen etter: Rødvin og god venninne.

Legg igjen en kommentar

