Vroom, vroom…

Jeg lover, ziarah sier: er ikke på vei til å bli en matblogg, jeg har bare vært litt for nedgravd i papirarbeid og snørrpapir til å holde mitt vanlige bloggetidskjema ved like. Men her er iallfall en liten matboks jeg hadde med meg på forelesning her om dagen, til inspirasjon for de som liker sånt!

Vroom, vroom...

Matboksen inneholder: Tre grove brødskiver i bilform med Philadelphia Light, skinke, gulrothjul og reddikvinduer. Veien bilen kjører på er lagd av en god fransk ost jeg plukka opp på Helmersens, men har glemt hva heter. På himmelen er noen reddikstjerner, og så er det kanskje en gul kornåker i bakgrunnen? Resten av matboksen er iallfall fylt av mais og kidneybønner 🙂

2 tanker om “Vroom, vroom…

  1. >Ja sånn Bento har jeg sett før. Utrooolig kult!! Jeg er jo sånn kjempedårlig mor og greier, så jeg gidder ikke styre med det. Men absolutt noe å prøve innimellom. Denne bloggen må jeg følge. Tuddeluuuu!

Legg igjen en kommentar

