Søkeordas søkte logikk

I all verden, tenker jeg, når jeg sjekker Google Analytics og treffene på bloggen. Der suste plutselig besøkstallene i været! Har folk blitt veldig interesserte i litteratur nå, plutselig?

Neida, det er ikke en blomstrende interesse for Ordkalotten som er skyld i lesertallene! Frank Kjosås (som jeg har blogga om et par ganger før), har bare vært på Beat for Beat igjen. Jeg så ham i ei teateroppsetning av Peter Pan i 2008, og har latt meg imponere av sangstemmen hans opp til flere ganger.

Jeg vet fortsatt ikke om han er singel, eller om han er homo, slik dere som søker lurer på. Men synge kan han!


Større bilde ser du ved å klikke her.

2 tanker om “Søkeordas søkte logikk

  1. >*fnis* Søkeord er morsomme greier. Selv lurer jeg fremdeles på hvordan noen havnet på bloggen min etter å ha søkt på "afganistansex". Jeg er temmelig sikker på at jeg aldri har skrevet om det emnet …

  2. >"seilerstøvler", "likvæske" og "ida tar temperaturen i baken" er andre litt pussige søkeord som folk har skrevet inn og av en eller grunn endt opp her hos meg med…

Legg igjen en kommentar

