Jeg har slikt å gjøre…

Det har vært stille her ei stund, og dere lurer kanskje på hva som foregår i livet mitt som gjør at jeg ikke har hatt tid til å oppdatere regelmessig? Jeg kan svare på mange måter på det spørsmålet: a) jeg jobber med ei novellesamling og skriver som bare det, b) jeg prokrastinerer allerede med eksamenslesninga, det virka dermed naturlig å gjøre det samme med blogginga, og c) jeg er så forbanna forelska at jeg bare må ta meg tid til å nyte det.

Men, hva har jeg egentlig gjort siden sist?

Jeg har tatt bilder av ei vinterstrand...

Jeg har tatt bilder av ei vinterstrand...

...og dokumentert mannfolkets isbading. (Gale mannen!)

...og dokumentert mannfolkets isbading. (Gale mannen!)

Jeg har hilst på en fisk (på restaurant, ikke i havet)

Jeg har hilst på en fisk (på restaurant, ikke i havet)

Jeg har spist fisk (fortsatt på restaurant). Mmmm, sushi!

Jeg har spist fisk (fortsatt på restaurant). Mmmm, sushi!

Jeg har bakt muffins. Med basilikum og mozzarellaost. Nam!

Jeg har bakt muffins. Med basilikum og mozzarellaost. Nam!

Jeg har lært meg at kaffe både bobler og utvider seg når den er fersk og nybrent.

Jeg har lært meg at kaffe både bobler og utvider seg når den er fersk og nybrent.

Jeg har lurt på hvordan man trimmer en brannhydrant.

Jeg har lurt på hvordan man trimmer en brannhydrant.

Jeg har gått tur om natta.

Jeg har gått tur om natta.

Jeg har spilt sjakk og drukket kakao...

Jeg har spilt sjakk og drukket kakao...

...og vært forelska.

...og vært forelska.

Jeg har vært på teater (Ett drömspel, Velkommen og Et juleeventyr), jeg har sett Singin’ in the Rain og sunget med, jeg har sklidd på isen og slått hofta gul og blå, jeg har skrevet tre noveller, jeg har holdt liv i plantene mine (!), handla julegaver (nesten ferdig nå), skrevet semesteroppgave og lagd hjemmelaga pizza hver fredag. Livet er godt å leve.

4 tanker om “Jeg har slikt å gjøre…

  1. >Ja, c) er definitivt den meste behagelige grunnen, men a) er jammen ikke så ille, den heller :DGlad for å kunne sende deg videre til Fourth Wall, der er det bare kvalitet å finne 🙂 Jeg spilte WoW før i tida, men det er vel snart tre år siden jeg datt av lasset.

  2. >Jeg driver og funderer på å kjøpe meg lesebrett… men neimen om jeg vet hvilket. Har litt lyst på Kindle, men alle rundt meg roper høyt og overbevisende om at iPad er så bra. Jeg stiller meg dog litt tvilende…

  3. >Ut ifra @bokelin sin test av iPad er det som å lese fra en skjerm. Å lese på Kindle er bedre enn papir (!). Kommer blogginnlegg så snart jeg får somla meg til det!!

Legg igjen en kommentar

