2010, slik Facebook oppsummerer det.

Lagd med My Year in Status på Facebook.

NB! Dersom du bruker mange applikasjoner på Facebook er det lurt å gå inn på personverninnstillingene for dine tilleggsfunksjoner og dobbeltsjekke hvilken informasjon disse applikasjonene har tilgang til. Da trykker du på «Brukerkonto» øverst i høyre hjørne, velger «Personverninstillinger» og trykker på linken nederst i venstre hjørne under overskrifta «Tilleggsfunksjonar og nettstader» (eller, enklere, trykk her). Tenk over hvordan du bruker Facebook og hvor mye informasjon du deler om deg selv.

2 tanker om “2010, slik Facebook oppsummerer det.

  1. >"Tenk over hvordan du bruker Facebook og hvor mye informasjon du deler om deg selv."Næ, trenger ikke det jeg, når jeg er så lur at jeg holder meg unna.

  2. >Jonas: Jepp, det er jo også en måte å gjøre det på 🙂 For de som bruker Facebook syns jeg likevel det er greit med en liten påminnelse omkring hvordan man bruker det.

Legg igjen en kommentar

