NB! Bildefeil på bloggen!

Jeg har nylig flytta bloggen min fra Blogspot til WordPress. For å beholde alt jeg har skrevet før, importerte jeg alle de gamle blogginnleggene og i prosessen har det skjedd noe med bildene og videoene som var med:

  • Noen bilder er lagt ut flere ganger i samme innlegg
  • Noen bilder har feil bildetekst og står på feil sted i innlegget
  • Noen bilder mangler
  • Samtlige YouTube-videoer er borte

Foreløpig må jeg bare beklage. Det gjør at mange ellers gode innlegg framstår som rotete og uoversiktlige. Jeg jobber med å fikse det, men det må gjøres manuelt for hvert innlegg og kan ta litt tid.

NB! Dette gjelder bare innlegg lagt ut før mars 2011.

Oppdatering: Dette skal nå være fiksa. Jeg har gått igjennom alle blogginnleggene fra 2008 fram til i dag. Dersom du finner feil eller mangler på bloggen, bilder som har feil bildetekst eller innlegg som skryter av videoklipp uten å levere, blir jeg glad om du sier ifra 😉

2 tanker om “NB! Bildefeil på bloggen!

Legg igjen en kommentar

