Vinn bokpakke hos Julie!

Julie, på bloggen Julies bokbabbel, lodder ut to bokpakker på bloggen sin! Jeg følger Julie på Google Reader og leser jevnlig hennes oppdateringer, selv om jeg ikke er så flink til å kommentere bestandig. Dette måtte jeg imidlertid hive meg med på – Snakker om fine premier! Hun lodder ut mørk blåbærsjokolade, bokmerke, te og bok. Konkurransen avsluttes 31. mai.

Det eneste du trenger å gjøre er å kommentere på Julies blogginnlegg, og svare på følgende spørsmål:

Hvor og hvordan liker du helst å lese?

Om du skriver et blogginnlegg og forteller andre om konkurransen hennes (slik jeg gjør nå), får du et ekstra lodd i konkurransen. Jeg har også svart på spørsmålet hun stiller, selvfølgelig, og det jeg skreiv i kommentarfeltet lyder som følger:

Jeg kan lese nesten overalt (ikke i buss/bil/båt), men jeg liker best å lese i sofakroken, sittende på sjeselongen med strake bein, et pledd over meg og en tekopp i vinduskarmen ved siden av meg (sofaen står ved et vindu som praktisk nok fungerer som sidebord for den som sitter i sofakroken).

Nå når det begynner å bli vår liker jeg også å sitte i solveggen enten hjemme(med kjeledress så lenge det er kaldt, og det er det ei stund, jeg bor i Tromsø), eller på kafé, men gjerne med en te- eller kaffekopp lett tilgjengelig her også. (Fellestrekket ser ut til å være varme? Jeg må være varm når jeg leser? Hmmm… Sånn sett frister teen, altså ;))

Vil oppfordre alle andre til å delta på konkurransen. Husk at du må gå til Julies blogginnlegg og kommentere der for å være med i trekningen. Lykke til!

Legg igjen en kommentar

