Et knippe ting som gjør meg glad

Nye bøker som venter på å bli lest.

Tekster å jobbe med.

Forfatterpass fra Ordkalotten.

Tøfler/ladder varma på panelovnen en kald morgen.

Gode ord fra andre, hengende ved sia av skjermen.

Nybakt kvit sjokoladekake (blondies).

6 tanker om “Et knippe ting som gjør meg glad

  1. Av en eller annen grunn fikk dette meg til å tenke på 2 bøker jeg leste rundt 95/96, sannsynligvis med utsyn ut av vinduet over laddene på bilde 2. Tror også en av novellene dine som jeg leste på et utested i Tromsø fikk meg til å tenke på disse, begge av Peter Bichsel. Magasin Paris var den ene boka, og den andre tror jeg var Falkefuglen (begge oversatt av Jan Erik Vold). Anbefales, og nå gleder jeg meg til å ta fatt på din bok.

    • Det var en trivelig (og overraskende) kommentar å få. Takk for lesetips! Artig hvordan hukommelsen trigges av detaljer. (Du har sikkert lest den novella som hang på plakater rundt om i byen under Ordkalotten? Det er ei jeg ennå jobber med, i forbindelse med forfatterstudiet.) Hyggelig at du vil lese boka mi. Den lanseres forresten 26.oktober på Akademisk Kvarter på universitetet kl 14:15, så da går det an å komme og høre på 🙂 Hils Merete og resten av familien! Snakka nettopp med mamma på telefonen som også ba hilse.

      • Ja, jeg leste nok novella fra en plakat under Ordkalotten. Jeg har lagt boklanseringa inn i kalenderen for noen dager siden, men desverre så er jeg bortreist den dagen.

Legg igjen en kommentar

