Usynlige debutanter? Nei, sier jeg, snarere urolige.

Bok & Samfunn har intervjua seks av fjorårets debutanter: Eirik Husby Sæther, Kristina Leganger Iversen, Per Kristian Cani, Ola Jostein Jørgensen, Lina Undrum Mariussen og meg. Vi fikk alle sammen en rekke spørsmål rundt det å debutere, og B&S har valgt ut noen svar fra hver debutant. Her kan du lese det jeg hadde å si (Klikk på bildene, så blir de større):

Trykk på bildet, så blir det større.
Trykk på bildet, så blir det større.

Resten av debutantintervjuene finner du i nyeste utgave av Bok & Samfunn (08.03.2012), som du også kan kjøpe digitalt på buyandread.

Publisert av sagbergz

Les sammen, les aleine, les høyt, les litt, les mye, les kort, les langt, les noe, les mer. Hva har du lest i det siste?

5 kommentarer om “Usynlige debutanter? Nei, sier jeg, snarere urolige.

  1. Godt å høre at du har blitt vel ivaretatt!

    Jeg er helt ukjent med det som har med utgivelse av bøker å gjøre, så jeg synes det er spennende å lese det du skriver.

    1. Takk for hyggelig kommentar, det er fint å høre at det man skriver kan være spennende og nytt. Om du er interessert i utgivelsesprosessen har Ingvar Ambjørnsen nylig skrevet om det å få et manus antatt her.

  2. Så flott reportasje. Det er godt å høre du har en positiv følelse i forhold til forlag og utgivelse.

Legg igjen en kommentar