Usynlige debutanter? Nei, sier jeg, snarere urolige.

Bok & Samfunn har intervjua seks av fjorårets debutanter: Eirik Husby Sæther, Kristina Leganger Iversen, Per Kristian Cani, Ola Jostein Jørgensen, Lina Undrum Mariussen og meg. Vi fikk alle sammen en rekke spørsmål rundt det å debutere, og B&S har valgt ut noen svar fra hver debutant. Her kan du lese det jeg hadde å si (Klikk på bildene, så blir de større):

Trykk på bildet, så blir det større.

Trykk på bildet, så blir det større.

Resten av debutantintervjuene finner du i nyeste utgave av Bok & Samfunn (08.03.2012), som du også kan kjøpe digitalt på buyandread.

5 thoughts on “Usynlige debutanter? Nei, sier jeg, snarere urolige.

  1. Godt å høre at du har blitt vel ivaretatt!

    Jeg er helt ukjent med det som har med utgivelse av bøker å gjøre, så jeg synes det er spennende å lese det du skriver.

  2. Så flott reportasje. Det er godt å høre du har en positiv følelse i forhold til forlag og utgivelse.

Legg igjen en kommentar

