Bokbloggertreff under Oslo bokfestival

Fra venstre: Kristin, Elin, Kaja Marie, Oda og meg. Søndag 19.09.10

Etter Ida Jackson sitt foredrag om sosiale medier var vi en gjeng som møttes for å ha et lite, uformelt bokbloggertreff. Det hele var på oppfordring fra Kristin, som er redaktør for bokmerker.org, blogger på bloggen kristin på bærtur og tegner tegneserien Sivilstatus. En liten gjeng møtte opp, og vi hilste såvidt på Beate som blogger på Beates rasteplass, og på bokdama Anette før vi gikk videre.

Sporty Oda sykla oss i møte og ble med for å finne noe å spise på. Vi ble sittende å snakke ei god stund, om litteratur, blogging, forlagsbransjen, utdanning, masteroppgaver med mer. Det var absolutt hyggelig selskap! Kristine og Rannveig dukka også opp etterhvert, de er dessverre ikke med på bildet ovenfor.

Etter ei stund trakk vi inn og skifta fra kald drikke til – for min del – varm te med honning i store mengder. Jeg klarte nemlig å pådra meg en aldri så liten halsbetennelse mens jeg var sørpå. Det har gått litt utover både blogg, studier og jobb, men nå er jeg heldigvis på bedringens vei.

Forhåpentligvis blir det litt flere oppdateringer i tida framover. I mellomtiden fins det altså mange andre interessante bokbloggere du kan følge. Her er en liten oversikt over de som deltok på bokbloggertreff under Oslo bokfestival, i tillegg til de jeg har nevnt ovenfor:

Publisert av sagbergz

Les sammen, les aleine, les høyt, les litt, les mye, les kort, les langt, les noe, les mer. Hva har du lest i det siste?

2 kommentarer om “Bokbloggertreff under Oslo bokfestival

Legg igjen en kommentar